کلینیک اورولوژی و ناباروری یوروطب

شماره تماس : ۸۸۵۶۳۲۴۲-۰۲۱

تزریق چربی به آلت تناسلی

تزریق چربی به آلت تناسلی مردان را میتوان یکی از بهترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی در بین تمامی روش های دیگر دانست.
اگر با روش های دیگر بزرگ کردن سایز آلت تناسلی آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم 8 روش افزایش سایز آلت تناسلی را مطالعه بفرمایید

عده زیادی از آقایان از سایز آلت خود ناراضی هستند و به اندازه آلت تناسلی خود احساس خوبی ندارند.  با توجه به پیشرفت علم در زمینه های مختلف بابت تغییر سایز آلت تناسلی ، روش های گوناگونی برای افزایش طول و قطر آن وجود دارد. به تازگی روش‌های جراحی جدیدی برای بزرگ و قطور کردن آلت ابداع شده است که یکی از به روز ترین روش ها ، تزریق و پیوند چربی به آلت تناسلی میباشد. به طور خلاصه توضیح آن بدین شکل است که : تزریق چربی روشی امیدوار کننده و کم تهاجمی است که بهتر است در کلینیک تخصصی اورولوژی و بدست پزشک متخصص انجام شود.

در این روش معمولا از اطراف پهلو یا شکم یا ران چربی استخراج شده و پس از خالص کردن چربی ، آن را به اطراف آلت تناسلی تزریق می نمایند.

لازم به ذکر است نوعی سلول بنیادی در بافت چربی یافت شده است که می تواند به تحریک جریان خون و رشد طبیعی نیز کمک کند .

افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق چربی برخلاف پرکننده های پوستی دیگر، این مزیت را نیز دارد که چربی از شخص گرفته میشود در نتیجه  راحت تر بدن با آن سازگاری دارد و ضرر کمتری نسبت به روش های دیگر دارد.

با بزرگ شدن آلت تناسلی انگیزه جنسی مرد نیز افزایش می‌یابد و با بیشتر لذت بردن از روابط و افزایش اعتماد به نفس با شور و اشتیاق مضاعفی زندگی خود را دنبال می‌کند.

فهرست مطالب

افراد زیادی هستند که دوست ندارند برای بزرگ کردن آلت تناسلی زیر تیغ جراحی بروند ، تزریق چربی ، بهترین روش است که میشود از تیغ جراحی فاصله گرفت و از طرفی دیگر این روش به نوعی عمل سرپایی بوده و با بی حسی موضعی ، کار انجام میشود و نیازی به بی هوشی عمومی نمیباشد که یکی از بهترین مزایای این روش میباشد.

برای تزریق چربی به آلت تناسلی باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟

شاید در نگاه اول فکر کنید این روش ساده بوده اما اشتباه نکنید.چون این تزریق در نقاط حساس انجام میشود و باید چربی استخراج شده را طی فرایندی بهداشتی به کیفیت مطلوبی رساند و همچنین جنبه درمان دارد پس حتما برای این کار میباست به پزشک متخصص مراجعه نمایید.
در مرکز تخصصی اورولوژی یوروطب توسط متخصص اورولوژی افزایش سایز آلت تناسلی به روش تزریق چربی انجام شود تا حدالمقدور از عوارض بعد از تزریق کاسته شود.
شما میتوانید جهت دریافت نوبت جهت انجام این عمل از طریق سیستم نوبت دهی آنلاین ، نوبت خود را جهت مشاوره و انجام معاینات قبل از عمل و بعد از آن انجام این عمل سرپایی ، رزرو نمایید.

تزریق چربی به آلت تناسلی مردان

مزایای تزریق چربی به آلت تناسلی

عدم نیاز به جراحی سنگین :
این روش بصورت سرپایی بوده و زمان آن معمولا کمتر از یک ساعت میباشد.

عدم بیهوشی کامل فرد :
با استفاده از مواد بی حسی موضعی مناطق استخراج چربی و تزریق را بی حس کرده و کار انجام میشود در نتیجه نیازی به بیهوشی عمومی نمیباشد

مشاهده نتیجه عمل :
پس از تزریق چربی به آلت تناسلی ، نتیجه عمل کاملا مشخص است و فرد میتواند با آگهی از نتیجه عمل در صورت نیاز به تزریق مرحله دوم چربی به آلت تصمیم گیری نماید.

افزایش قطر آلت تناسلی :
با تزریق چربی در مرحله اول ، حدود 20 الی 30 درصد قطر آلت تناسلی فرد افزایش پیدا خواهد نمود.

افزایش طول آلت تناسلی :
بیشترین تاثیر تزریق چربی به روی قطر آلت تناسلی میباشد اما با تزریق چربی آلت تناسلی ممکن است طول آلت تناسلی نیز حدود 2.5 سانتی متر افزایش یابد.

بدون دوره نقاهت :
فرد میتوند بعد از تزریق به راحتی به امور روز مره خود رسیدگی نماید و نیازی به بستری و گذراندن دوره نقاهت نمیباشد.

نداشتن عوارض جراحی :
همانطور که گفته شد تزریق چربی یه عمل سرپایی میباشد در نتیجه بعد از تزریق خبری از عوارض جراحی نمیباشد.

هزینه پایین :
این روش افزایش سایز آلت تناسلی نسبت به روش های دیگر به مراتب هزینه پایین تری دارد.

شرایط افراد متقاضی بزرگ کردن آلت از طریق تزریق چربی

1. حداقل سن برای انجام تزریق چربی باید بالای ۱۸ سال باشد

2. بیماری های عفونی و مقاربتی نداشته باشد.

3. سابقه جراحی آلت تناسلی نداشته باشد.

4. از نظر جسمی به بیماری خاصی دچار نباشد.

تزریق چربی به آلت برای چه افرادی مناسب تر است

1. اندازه آلت فرد از نظر طول و یا قطر آن کمتر از حد معمول باشد

2. اعتماد به نفس کافی از نظر روانی در مورد سایز آلت خود نداشته باشد

3. سطح کیفیت مطلوبی نسبت به آلت خود در رابطه جنسی نداشته باشد

4. افردادی که در هنگام نعوظ آلتشان کج یا انحراف شود

در صورتی که قبلا جراحی آلت انجام‌ داده‌اید و یا از روش‌های دیگری برای افزایش سایز آلت خود استفاده‌کرده‌اید حتما آن را با پزشک متخصص اورولوژی در میان بگذارید تا در مورد مناسب‌بودن تزریق چربی در مورد وضعیت شما تصمیم‌گرفته شود

کارهایی که قبل از تزریق باید انجام داد

اصلاح موهای زائد اطراف آلت

استحمام در روز درمان قبل از تزریق

اجتناب از مصرف داروهای آسپرین، ویتامین E، داروهای ضدالتهابی به مدت یک هفته

مراقبت های پس از تزریق چربی به آلت تناسلی

عدم برقراری رابطه جنسی تا دو هفته بعد از تزریق

پوشیدن لباس راحت و گشاد به طوریکه آلت تحت فشار نباشد

جلوگیری از فعالیت سنگین به مدت دو هفته

 

مراحل تزریق چربی به آلت تناسلی

قبل از انجام عمل تزریق چربی ، بافت چربی باید از دیگر نقاط بدن جمع آوری و خالص شود. برای اینکار نواحی ای که متخصص قصد خارج کردن چربی از آن را دارد بی حس میگردد. برای خارج کردن چربی از زیر شکم ، ران یا بالای آلت تناسلی استفاده میشود.

پس از خارج کردن چربی به مقدار لازم ، چربی خارج شده پاکسازی میشود به طوری که بقایای سلول های مرده ، خون و مایع نفوذ از بین میرود و چربی خالص به دست می آید.

پس از پاکسازی چربی ، در صورت نیاز اطراف محل تزریق چربی ( آلت تناسلی ) بی حس شده و چربی توسط متخصص اورولوژی به دور تا دور آلت تزریق میگردد.

پس از تزریق 30 الی 65 میلی لیتر چربی به آلت ،  متخصص ممکن است برای پراکندگی چربی در آلت ، از روی پوست چربی را جا به جا نماید.

لازم به ذکر است در این عمل ( تزریق چربی به آلت تناسلی ) نیازی به بخیه نمیباشد و فرد میتواند پس از انجام فرآیند تزریق به امور روزمره خود رسیدگی نماید اما به توصیه پزشک متخصص از انجام فعالیت هایی سنگین و رابطه جنسی به مدت دو هفته منع خواهد شد

مراحل تزریق چربی به آلت تناسلی مردان

عوارض تزریق چربی به آلت

تزریق چربی به اندام تناسلی مردان عوارض خاصی نخواهد داشت و فقط در محل‌هایی که تخلیه چربی صورت گرفته است، احساس درد خفیف و همینطور کبودی دیده می‌شود که پس از گذشت چند روز به طور کامل بر طرف خواهد شد.

این روش معمولا عوارض خیلی کمی دارد و البته این عوارض بصورت احتمالی میباشد.

کبودی و حساسیت

سوزش

متورم شدن آلت ، البته برای چند روز جای نگرانی نیست چون تا زمان پیوند خوردن چربی با جزئیات آلت به همین شکل احتمال دارد باشد.

اگر خالص سازی سلول های چربی به خوبی انجام نشود سلول‌های چربی از بین می‌رود و یا عوارضی مانند عفونت نیز به همراه دارد. 

تجربیات فردی پس از تزریق چربی به آلت تناسلی

پس از اولین جلسه تزریق، فرد متوجه افزایش قابل توجهی در سایز آلت تناسلی خود خواهد شد زیرا بیشتر سلول‌های چربی هنوز در لای به لای عضلات آلت کاملا سالم باقی می‌مانند و هنوز با بافت بدن ادغام نشده است.

معمولاً اندازه اولیه آلت تناسلی پس از تزریق چربی بر اثر تورم خفیف تا حدودی افزایش می‌یابد. نتیجه نهایی آن به مقدار چربی که تزریق شده، سالم مانده و میزان توزیع نکروز (سلول‌های مرده چربی) و همچنین میزان فیبروز و جای زخمی وجود دارد اصولا بسیار اندک است.

معمولاً احساسی که بر اثر تزریق چربی به دستگاه تناسلی دست می‌دهد مثل لمس کردن چربی و یا شاید هم کمی نرم‌تر باشد ، درست مثل این که به چربی‌های اطراف شکم دست می‌زنید.

این بافت تا حدودی در حالت نعوظ بهبود می‌یابد زیرا در این حالت چربی کمی ‌بین بافت آلت تناسلی و پوست فشرده خواهد بود.

آیا تزریق چربی در آلت درد دارد؟

 تزریق چربی به وسیله سوزن‌های ریز و از چند نقطه انجام می‌شود.در صورت لزوم قبل از تزریق ، آلت فرد به صورت موضعی بی حس و یا خنک می‌شود، بنابراین فرد در زمان تزریق دردی احساس نخواهد کرد. اما ممکن است بعد از گذشت زمان بی حسی، کمی احساس درد و سوزش در قسمت‌های تزریق شده داشته باشد که آن هم قابل تحمل بوده نیازی به مصرف مسکن نخواهد بود.

دوره نقاهت تزریق چربی

پس از تزریق چربی تا چند ساعت اول بعد از تزریق احساس سوزش خفیفی وجود خواهد داشت. اما این سوزش و درد به سرعت برطرف میشود.

همانطور که قبل تر از گفته شد پس از تزریق فرد میتواند به امور روزمره خود رسیدگی نماید اما از انجام فعالیت های سنگین و یا رابطه جنسی به مدت دو هفته منع میگردد.

همچنین زخم محل خارج نمودن چربی بعد از گذشت یک الی دو هفته به طور کامل بهبود میابد.

هزینه تزریق چربی به آلت تناسلی

به دلیل این که این عمل جزء عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود شرکت‌های بیمه هزینه این عمل را متقبل نمی‌شوند. هزینه تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی به هزینه تعداد دفعات و مقدار چربی تزریقی بستگی دارد.
لازم به ذکر است هزینه انجام این عمل نسبت سه سایر روش های افزایش سایز آلت تناسلی کمتر و به صرفه تر میباشد

شما میتوانید بابت هزینه این عمل در کلینیک اورولوژی یوروطب توسط متخصص اورولوژی دکتر محمد محسن مظلوم فرد عمل افزایش سایز آلت تناسلی به وسیله تزریق چربی را با خیالی آسوده نسبت به دیگر مراکز انجام دهید.